Лист від 15.07.2016 № 1939-1945 Керівникам Депутатських фракцій щодо необхідності внесення поправок до проекту ЗУ реєстр. № 3504

18.07.2016

Від 15.07.2016 № 1939-1945


Головам Депутатських фракцій

(за списком)





Щодо необхідності внесення поправок

до проекту ЗУ реєстр. № 3504


Асоціація «Телекомунікаційна палата України», яка об’єднує провідні підприємства кабельного телебачення України, звертається до Вас щодо прийнятого за основу 12 липня 2016 року проекту Закону «Про внесення змін до Закону України «Про телебачення і радіомовлення» (щодо уточнення умов розповсюдження програм телерадіоорганізацій у складі універсальної програмної послуги)» (реєстр. № 3504 від 23.11.2015).

Вказаним проектом створюються реальна загроза плюралізму у сфері медіа, тому вважаємо, що законопроект не може бути прийнятим.

Відповідно до норм чинного законодавства, доступ до програм, що розповсюджуються ефірним способом гарантований державою для всіх абонентів. Це забезпечило доступність суспільно важливої інформації, що розповсюджується вітчизняними ефірними каналами для всіх громадян України та сприяло сталому економічному розвитку телекомпаній та провайдерів.

Натомість, авторами вказаного проекту пропонується змінити існуючий порядок та перевести відносини між провайдерами/операторами та вітчизняними телекомпаніями на комерційну основу.

Прийняття законопроекту призведе до того, що абоненти змушені будуть сплачувати значно більше коштів за доступ до інформації, яка зараз гарантована державою, а українське телебачення стане недоступним для громадян України, оскільки оператори кабельного телебачення змушені будуть підняти вартість пакетів програм, компенсуючи оплату на користь українських телекомпаній.

Більше того, прийняття проекту призведе до перетоку абонентів до неконтрольованих державою платформ розповсюдження телевізійної інформації (наприклад, супутникове телебачення, яке широко представлено території України платформами «НТВ+» та «Триколором»), що є неприпустимим з огляду на очевидну інформаційну агресію з боку Російської федерації.

Отже, вважаємо, що законопроект № 3504 є таким що створює загрозу інформаційні безпеці держави та не враховує інтересів громадян України, яких позбавляють права на доступ до інформації.

У зв’язку з цим, з метою дотримання балансу прав, свобод та інтересів всіх суб’єктів телеінформаційного простору, дотримання принципу плюралізму та гарантування громадянам прав на інформацію пропонуємо зберегти доступність вітчизняних програм, що розповсюджуються з використанням радіочастотного ресурсу шляхом встановлення законодавчої норми про заборону стягнення плати за ретрансляцію вказаних програм як провайдерами так і телекомпаніями.

Редакція поправок та пропозицій до проекту Закону, а також обґрунтування до вказаних поправок додається.

Просимо розглянути наші пропозиції та підтримати запропоновані поправки до Законопроекту і відповідно до статті 116 Закону України «Про Регламенту Верховної Ради України» внести їх на розгляд профільного Комітету з питань свободи слова та інформаційної політики.


Додаток : Пропозиції до законопроекту;

Обґрунтування.


З повагою



Директор К. Гріцак




























































Новак А.О., тел. 497 20 91, (095) 284 45 53



























від 15.07.2016 № _______





Голові Фракції Політичної партії

«НАРОДНИЙ ФРОНТ»

Бурбаку М.Ю.





Щодо необхідності внесення поправок

до проекту ЗУ реєстр. № 3504


Шановний Максиме Юрійовичу!

Асоціація «Телекомунікаційна палата України», яка об’єднує провідні підприємства кабельного телебачення України, звертається до Вас щодо прийнятого за основу 12 липня 2016 року проекту Закону «Про внесення змін до Закону України «Про телебачення і радіомовлення» (щодо уточнення умов розповсюдження програм телерадіоорганізацій у складі універсальної програмної послуги)» (реєстр. № 3504 від 23.11.2015).

Вказаним проектом створюються реальна загроза плюралізму у сфері медіа, тому вважаємо, що законопроект не може бути прийнятим.

Відповідно до норм чинного законодавства, доступ до програм, що розповсюджуються ефірним способом гарантований державою для всіх абонентів. Це забезпечило доступність суспільно важливої інформації, що розповсюджується вітчизняними ефірними каналами для всіх громадян України та сприяло сталому економічному розвитку телекомпаній та провайдерів.

Натомість, авторами вказаного проекту пропонується змінити існуючий порядок та перевести відносини між провайдерами/операторами та вітчизняними телекомпаніями на комерційну основу.

Прийняття законопроекту призведе до того, що абоненти змушені будуть сплачувати значно більше коштів за доступ до інформації, яка зараз гарантована державою, а українське телебачення стане недоступним для громадян України, оскільки оператори кабельного телебачення змушені будуть підняти вартість пакетів програм, компенсуючи оплату на користь українських телекомпаній.

Більше того, прийняття проекту призведе до перетоку абонентів до неконтрольованих державою платформ розповсюдження телевізійної інформації (наприклад, супутникове телебачення, яке широко представлено території України платформами «НТВ+» та «Триколором»), що є неприпустимим з огляду на очевидну інформаційну агресію з боку Російської федерації.

Отже, вважаємо, що законопроект № 3504 є таким що створює загрозу інформаційні безпеці держави та не враховує інтересів громадян України, яких позбавляють права на доступ до інформації.

У зв’язку з цим, з метою дотримання балансу прав, свобод та інтересів всіх суб’єктів телеінформаційного простору, дотримання принципу плюралізму та гарантування громадянам прав на інформацію пропонуємо зберегти доступність вітчизняних програм, що розповсюджуються з використанням радіочастотного ресурсу шляхом встановлення законодавчої норми про заборону стягнення плати за ретрансляцію вказаних програм як провайдерами так і телекомпаніями.

Редакція поправок та пропозицій до проекту Закону, а також обґрунтування до вказаних поправок додається.

Просимо розглянути наші пропозиції та підтримати запропоновані поправки до Законопроекту і відповідно до статті 116 Закону України «Про Регламенту Верховної Ради України» внести їх на розгляд профільного Комітету з питань свободи слова та інформаційної політики.


Додаток : на __ арк. в 1 прим. (поправки та обґрунтування до вказаних пропозиції)


З повагою



директор К. Гріцак
































Новак А.О., тел. 497 20 91, (095) 284 45 53
















від 15.07.2016 № _______


Голові Фракції Політичної партії

«Опозиційний блок»

Бойку Ю.А.


Щодо необхідності внесення поправок

до проекту ЗУ реєстр. № 3504


Шановний Юрію Анатолійовичу!

Асоціація «Телекомунікаційна палата України», яка об’єднує провідні підприємства кабельного телебачення України, звертається до Вас щодо прийнятого за основу 12 липня 2016 року проекту Закону «Про внесення змін до Закону України «Про телебачення і радіомовлення» (щодо уточнення умов розповсюдження програм телерадіоорганізацій у складі універсальної програмної послуги)» (реєстр. № 3504 від 23.11.2015).

Вказаним проектом створюються реальна загроза плюралізму у сфері медіа, тому вважаємо, що законопроект не може бути прийнятим.

Відповідно до норм чинного законодавства, доступ до програм, що розповсюджуються ефірним способом гарантований державою для всіх абонентів. Це забезпечило доступність суспільно важливої інформації, що розповсюджується вітчизняними ефірними каналами для всіх громадян України та сприяло сталому економічному розвитку телекомпаній та провайдерів.

Натомість, авторами вказаного проекту пропонується змінити існуючий порядок та перевести відносини між провайдерами/операторами та вітчизняними телекомпаніями на комерційну основу.

Прийняття законопроекту призведе до того, що абоненти змушені будуть сплачувати значно більше коштів за доступ до інформації, яка зараз гарантована державою, а українське телебачення стане недоступним для громадян України, оскільки оператори кабельного телебачення змушені будуть підняти вартість пакетів програм, компенсуючи оплату на користь українських телекомпаній.

Більше того, прийняття проекту призведе до перетоку абонентів до неконтрольованих державою платформ розповсюдження телевізійної інформації (наприклад, супутникове телебачення, яке широко представлено території України платформами «НТВ+» та «Триколором»), що є неприпустимим з огляду на очевидну інформаційну агресію з боку Російської федерації.

Отже, вважаємо, що законопроект № 3504 є таким що створює загрозу інформаційні безпеці держави та не враховує інтересів громадян України, яких позбавляють права на доступ до інформації.

У зв’язку з цим, з метою дотримання балансу прав, свобод та інтересів всіх суб’єктів телеінформаційного простору, дотримання принципу плюралізму та гарантування громадянам прав на інформацію пропонуємо зберегти доступність вітчизняних програм, що розповсюджуються з використанням радіочастотного ресурсу шляхом встановлення законодавчої норми про заборону стягнення плати за ретрансляцію вказаних програм як провайдерами так і телекомпаніями.

Редакція поправок та пропозицій до проекту Закону, а також обґрунтування до вказаних поправок додається.

Просимо розглянути наші пропозиції та підтримати запропоновані поправки до Законопроекту і відповідно до статті 116 Закону України «Про Регламенту Верховної Ради України» внести їх на розгляд профільного Комітету з питань свободи слова та інформаційної політики.


Додаток : на __ арк. в 1 прим. (поправки та обґрунтування до вказаних пропозиції)


З повагою



директор К. Гріцак






























Новак А.О., тел. 497 20 91, (095) 284 45 53












від 15.07.2016 № _______




Голові Фракції Політичної партії «Об'єднання «САМОПОМІЧ»

Березюку О.Р.


Щодо необхідності внесення поправок

до проекту ЗУ реєстр. № 3504


Шановний Олеже Романовичу!


Асоціація «Телекомунікаційна палата України», яка об’єднує провідні підприємства кабельного телебачення України, звертається до Вас щодо прийнятого за основу 12 липня 2016 року проекту Закону «Про внесення змін до Закону України «Про телебачення і радіомовлення» (щодо уточнення умов розповсюдження програм телерадіоорганізацій у складі універсальної програмної послуги)» (реєстр. № 3504 від 23.11.2015).

Вказаним проектом створюються реальна загроза плюралізму у сфері медіа, тому вважаємо, що законопроект не може бути прийнятим.

Відповідно до норм чинного законодавства, доступ до програм, що розповсюджуються ефірним способом гарантований державою для всіх абонентів. Це забезпечило доступність суспільно важливої інформації, що розповсюджується вітчизняними ефірними каналами для всіх громадян України та сприяло сталому економічному розвитку телекомпаній та провайдерів.

Натомість, авторами вказаного проекту пропонується змінити існуючий порядок та перевести відносини між провайдерами/операторами та вітчизняними телекомпаніями на комерційну основу.

Прийняття законопроекту призведе до того, що абоненти змушені будуть сплачувати значно більше коштів за доступ до інформації, яка зараз гарантована державою, а українське телебачення стане недоступним для громадян України, оскільки оператори кабельного телебачення змушені будуть підняти вартість пакетів програм, компенсуючи оплату на користь українських телекомпаній.

Більше того, прийняття проекту призведе до перетоку абонентів до неконтрольованих державою платформ розповсюдження телевізійної інформації (наприклад, супутникове телебачення, яке широко представлено території України платформами «НТВ+» та «Триколором»), що є неприпустимим з огляду на очевидну інформаційну агресію з боку Російської федерації.

Отже, вважаємо, що законопроект № 3504 є таким що створює загрозу інформаційні безпеці держави та не враховує інтересів громадян України, яких позбавляють права на доступ до інформації.

У зв’язку з цим, з метою дотримання балансу прав, свобод та інтересів всіх суб’єктів телеінформаційного простору, дотримання принципу плюралізму та гарантування громадянам прав на інформацію пропонуємо зберегти доступність вітчизняних програм, що розповсюджуються з використанням радіочастотного ресурсу шляхом встановлення законодавчої норми про заборону стягнення плати за ретрансляцію вказаних програм як провайдерами так і телекомпаніями.

Редакція поправок та пропозицій до проекту Закону, а також обґрунтування до вказаних поправок додається.

Просимо розглянути наші пропозиції та підтримати запропоновані поправки до Законопроекту і відповідно до статті 116 Закону України «Про Регламенту Верховної Ради України» внести їх на розгляд профільного Комітету з питань свободи слова та інформаційної політики.


Додаток : на __ арк. в 1 прим. (поправки та обґрунтування до вказаних пропозиції)


З повагою



директор К. Гріцак






























Новак А.О., тел. 497 20 91, (095) 284 45 53















від 15.07.2016 № _______


Голові Фракції

Радикальної партії Олега Ляшка

Ляшку О.В.


Щодо необхідності внесення поправок

до проекту ЗУ реєстр. № 3504



Шановний Олеже Валерійовичу!

Асоціація «Телекомунікаційна палата України», яка об’єднує провідні підприємства кабельного телебачення України, звертається до Вас щодо прийнятого за основу 12 липня 2016 року проекту Закону «Про внесення змін до Закону України «Про телебачення і радіомовлення» (щодо уточнення умов розповсюдження програм телерадіоорганізацій у складі універсальної програмної послуги)» (реєстр. № 3504 від 23.11.2015).

Вказаним проектом створюються реальна загроза плюралізму у сфері медіа, тому вважаємо, що законопроект не може бути прийнятим.

Відповідно до норм чинного законодавства, доступ до програм, що розповсюджуються ефірним способом гарантований державою для всіх абонентів. Це забезпечило доступність суспільно важливої інформації, що розповсюджується вітчизняними ефірними каналами для всіх громадян України та сприяло сталому економічному розвитку телекомпаній та провайдерів.

Натомість, авторами вказаного проекту пропонується змінити існуючий порядок та перевести відносини між провайдерами/операторами та вітчизняними телекомпаніями на комерційну основу.

Прийняття законопроекту призведе до того, що абоненти змушені будуть сплачувати значно більше коштів за доступ до інформації, яка зараз гарантована державою, а українське телебачення стане недоступним для громадян України, оскільки оператори кабельного телебачення змушені будуть підняти вартість пакетів програм, компенсуючи оплату на користь українських телекомпаній.

Більше того, прийняття проекту призведе до перетоку абонентів до неконтрольованих державою платформ розповсюдження телевізійної інформації (наприклад, супутникове телебачення, яке широко представлено території України платформами «НТВ+» та «Триколором»), що є неприпустимим з огляду на очевидну інформаційну агресію з боку Російської федерації.

Отже, вважаємо, що законопроект № 3504 є таким що створює загрозу інформаційні безпеці держави та не враховує інтересів громадян України, яких позбавляють права на доступ до інформації.

У зв’язку з цим, з метою дотримання балансу прав, свобод та інтересів всіх суб’єктів телеінформаційного простору, дотримання принципу плюраліз